escapeandsurvive.blogg.se

You see my smile, not the inside.

Sömn

Kategori: Allmänt

Gud vilken otroligt skön känsla!
Fick ju utskrivet insomningstabletter så att jag ska kunna somna lättare på kvällen/natten (obviously...?) & även kunna vända rätt mitt dygn. Först ville jag nästan inte ta den, för nätterna när jag sover & slipper känna går alldeles för snabbt & dagarna, ja dom sniglar sig fram...Men tog iallafall en tablett (7,5 mg) runt 00:30 & vid 01:00 måste jag stensovit, vanligtvis tar det 2-4 timmar för mig att somna från & med att jag lägger mig i sängen. Och inte nog med det, jag vaknade helt utan mig själv kl 08:00! Kunde inte tro mina ögon när jag kollade på klockan, i vanliga fall brukar den visa 14/15:00 när jag vaknar... Så skönt att få sova "på riktigt".

Kommentarer


Kommentera inlägget här: