escapeandsurvive.blogg.se

You see my smile, not the inside.

Sanningen

Kategori: Allmänt

Hej!

Okej, denna bloggen är tänkt att bli min dagbok, fast på nätet. Jag är helt enkelt för lat för att handskriva i en vanlig dagbok.
Denna bloggen kommer ENDAST handla om personliga saker som hur jag mår, mina tankar, depression, ångest, panikångest. mediciner, utveckling osv.

Så först vill jag bara börja med att säga om du har något emot de saker jag kommer till att skriva här, tycker att allt jag gör är klagar, "borde tänka positivt", "det finns folk som har det värre" osv, ja, då kan du antingen sluta läsa helt enkelt, eller bara hålla det för dig själv, jag är inte intresserad av DINA åsikter om hur JAG mår.
 
Jag har efter mycket tänkade kommit fram till att jag behöver någon stans att ventilera av mig & detta kändes som det rätta sättet. Sen vet jag att om jag inte skriver upp saker, kommer jag inte komma ihåg ett dugg, senaste 6 månaderna har mitt minne försämrats nått enormt & nu när jag fått medicinering kommer det knappast bli bättre...
Sen vet jag själv hur skönt det är att läsa om personer som går igenom liknande saker i livet som jag själv, kanske du känner samma?

Så ja, detta var väl mitt försök till en liten presentation av denna blogg. Hoppas den kommer vara er till någon nytta, för det tror jag den kommer vara för mig.
 
Nattis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: